Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zpracování PD - ZŠ F-M, J. Čapka 2555 - tělocvična II.
Odesílatel Simona Čechová
Organizace odesílatele Statutární město Frýdek-Místek [IČO: 00296643]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.11.2019 15:32:18
Předmět Vysvětlení ZD č. 2

ZADÁVACÍ PODMÍNKY
k veřejné zakázce zadávané dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
Základní údaje o zadavateli
Název zadavatele Statutární město Frýdek-Místek
IČO zadavatele 00296643
Kontaktní adresa zadavatele Frýdek-Místek, Radniční 1148, PSČ 738 22
Jednající/zástupce Mgr. Roman Šebesta, vedoucí OZVZ
Kontaktní osoba zadavatele Ing. Simona Čechová
Telefon, fax 558 609 265, 558 609 166
E-mail
cechova.simona@frydekmistek.cz

Adresa profilu zadavatele
https://www.zakazkyfm.cz/profile_display_2.htm

Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky Zpracování PD – ZŠ F-M, J. Čapka 2555 – tělocvična II.
Číslo veřejné zakázky P19V00000161
Předmět veřejné zakázky služby
Kategorie dle předp. hodnoty podlimitní
Druh zadávacího řízení zjednodušené podlimitní řízení




I. VYMEZENÍ PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování jednotlivých stupňů projektové dokumentace, a to studie, projektové dokumentace pro vydání společného povolení (dokumentace pro společné územní rozhodnutí a stavební povolení) a dokumentace pro provádění stavby (DPS), s názvem „ZŠ F-M, J. Čapka 2555 – tělocvična“, to vše v podrobnostech obsažených v návrhu smlouvy.
Záměrem je novostavba tělocvičny u 2. Základní školy na ulici Jana Čapka č. p. 2555, a to v části ze strany ulice j. Božana, která bude propojena nově zbudovaným spojovacím krčkem se stávajícím objektem základní školy. Novostavbou tělocvičny nebudou omezeny vstupy do stávající tělocvičny. Součástí záměru je i úprava stávajícího sociálního zázemí stávající tělocvičny.

Dokumentaci DPS zhotovitel dopracuje včetně projektu interiérového vybavení vč. vizualizace interiérů.

Součástí veřejné zakázky je výkon inženýrských činností tj. zejména pro vydání společného povolení, dále výkon autorského dozoru a činnost koordinátora BOZP v přípravné fázi a hluková studie. Dále provedení potřebných průzkumů, a to zejména stavebnětechnického průzkumu, průzkumné práce výškopisné a polohopisné zaměření, geologický průzkum, hydrogeologický průzkum, radonový průzkum, prověření stávající vegetace v řešeném území, ornitologický průzkum.

Dále bude součástí projektové dokumentace i průkaz energetické náročnosti budov a požárně bezpečnostní řešení stavby.
II. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ
Účastníci mohou učinit prohlídku místa plnění zakázky nezávisle na zadavateli, jelikož se jedná o veřejně přístupná místa.
III. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY
Zahájení plnění: ihned po nabytí účinnosti SOD
Dílčí termíny:

a) STUDIE do 3 měsíců, včetně vyhodnocení průzkumů od nabytí účinnosti smlouvy o dílo;
b) Dokumentace pro společné územní a stavební řízení včetně podání žádosti o společné povolení do 6 měsíců od písemné výzvy učiněné objednatelem;
c) DPS do 3 měsíců od písemné výzvy učiněné objednatelem, nejdříve od zahájení stavebního řízení.

IV. POŽADAVEK NA POSKYTNUTÍ JISTOTY
V souladu s ust. § 41 zákona zadavatel požaduje, aby účastník zadávacího řízení poskytl ve lhůtě pro podání nabídek jistotu ve výši 50 000,- Kč.
JISTOTA POSKYTNUTÁ FORMOU SLOŽENÍ PENĚŽNÍ ČÁSTKY
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet č. 6015-928781/0100 vedený u Komerční banky, a.s., pobočka Frýdek-Místek, pod variabilním symbolem 3240083. Do účelu platby uchazeč uvede text „Jistota“ a IČ uchazeče a zkrácené číslo VZ ve formátu P19V161. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele v den předcházející dni otevírání obálek, nejpozději však ve lhůtě pro podání nabídek. Uchazeč uvede bankovní spojení a číslo účtu, na které má být jistota formou peněžní částky vrácena.
JISTOTA POSKYTNUTÁ FORMOU BANKOVNÍ ZÁRUKY NEBO POJIŠTĚNÍ ZÁRUKY
Má-li být jistota poskytnuta formou bankovní záruky nebo pojištění záruky, je uchazeč povinen zajistit její platnost po celou dobu zadávací lhůty podle § 40 zákona. Má-li být jistota poskytnuta formou pojištění záruky, pojistná smlouva musí být uzavřena tak, že pojištěným je uchazeč a oprávněnou osobou, která má právo na pojistné plnění, je zadavatel. Pojistitel vydá pojištěnému písemné prohlášení obsahující závazek vyplatit zadavateli za podmínek stanovených v § 41 odst. 8 zákona pojistné plnění.
DOKLAD O POSKYTNUTÍ JISTOTY FORMOU BANKOVNÍ ZÁRUKY NEBO POJIŠTĚNÍ ZÁRUKY
V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí nabídka uchazeče obsahovat originál dokladu o poskytnutí jistoty formou bankovní záruky. Zadavatel v zájmu archivace kompletní nabídky požaduje, aby dodavatel do své nabídky kromě originálu dokladu o poskytnutí jistoty, vložené v nabídce vyjímatelným způsobem, vložil ověřenou kopii záruční listiny, která bude uložena v nabídce za originálem dokladu záruční listiny.
Účastník zadávacího řízení prokáže v nabídce poskytnutí jistoty:
a) sdělením údajů o provedené platbě zadavateli, jde-li o peněžní jistotu;
b) předložením originálu záruční listiny obsahující závazek vyplatit zadavateli za podmínek stanovených v ust. § 41 odst. 8 zákona jistotu, jde-li o bankovní záruku;
c) předložením písemného prohlášení pojistitele obsahující závazek vyplatit zadavateli za podmínek stanovených v ust. § 41 odst. 8 zákona jistotu, jde-li o pojištění záruky.
V. POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celé plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena bez DPH bude cenou nejvýše přípustnou.

Jednotková cena za 1h v Kč bez DPH počet jednotek Kč bez DPH DPH % Kč včetně DPH
Vyhotovení STUDIE v požadovaných variantách 0,00 0,00 0,00
Stavebně technický průzkum a dokumentace stávajícího stavu k novostavbě tělocvičny přilehlých částí stávající školy (součást STUDIE) 0,00 0,00 0,00
Průzkumné práce, výškopisné a polohopisné zaměření, geologický průzkum, hydrogeologický průzkum, radonový průzkum (součást STUDIE) 0,00 0,00 0,00
Prověření stávající vegetace v řešeném území, ornitologický průzkum (součást dokumentace pro společné územní a stavební řízení) 0,00 0,00 0,00
Dokumentace pro společné územní a stavební řízení, včetně inženýrské činnosti 0,00 0,00 0,00
Hluková studie (součást dokumentace pro společné územní a stavební řízení) 0,00 0,00 0,00
Plán BOZP (součást dokumentace pro společné územní a stavební řízení) 0,00 0,00 0,00
PENB(součást dokumentace pro společné územní a stavební řízení) 0,00 0,00 0,00
Dokumentace DPS vč. interiéru 0,00 0,00 0,00
Autorský dozor 0,00 300 0,00 0,00 0,00
Cena celkem 0,00 0,00 0,00

Max. finanční náklady na realizaci nesmí překročit 80 mil. Kč bez DPH; za tím účelem je dodavatel povinen v rámci projekční činnosti zvažovat technická řešení, včetně materiálového složení, jež jsou dostupná a odpovídají uvedeným zvažovaným investičním nákladům; v podrobnostech návrh smlouvy o dílo.

VI. PODMÍNKY, PŘI JEJICHŽ SPLNĚNÍ JE MOŽNO PŘEKROČIT VÝŠI NABÍDKOVÉ CENY
Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny, vyjma změny sazeb DPH.
VII. OBCHODNÍ PODMÍNKY, VČ. PLATEBNÍCH PODMÍNEK
Obchodní podmínky jsou obsahem závazného textu smlouvy na plnění veřejné zakázky a jsou uvedeny v příloze 1. této Zadávací dokumentace – Návrh smlouvy.
VIII. DOKLADY PRO SPLNĚNÍ KVALIFIKACE
Podmínky kvalifikace stanovené zadavatelem řádně splní dodavatel, který prokáže splnění:
• základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 a 2 zákona
• profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a) a písm. c) zákona
• technické kvalifikace podle § 79 odst. 2, písm. b) zákona


1. ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST PODLE § 74 ODST 1 a 2 ZÁKONA
Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel tak, že předloží:
• výpis z evidence Rejstříku trestů [§ 74 odstavec 1 písm. a],
• potvrzení příslušného finančního úřadu [§ 74 odstavec 1 písm. b],
• čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani [§ 74 odstavec 1 písm. b],
• čestného prohlášení ve vztahu k [§ 74 odstavec 1 písm. c],
• potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení [§ 74 odstavec 1 písm. d],
• výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení
v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán [§ 74 odstavec 1 písm. e],

2. PROFESNÍ ZPŮSOBILOST PODLE § 77 ODST. 1 A ODST. 2 PÍSM. A) A PÍSM. C) ZÁKONA

Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel tak, že předloží:

• kopii výpisu z obchodního rejstříku či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje - § 77 odst. 1 zákona,
dále zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil kopii dokladu, že je
• oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (Projektová činnost ve výstavbě), pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují; jedná se o příslušné živnostenské oprávnění či licenci - § 77 odst. 2 písm. a) zákona
dále zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil kopii
• předložením dokladu dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona osvědčení o autorizaci dle zákona č. 360/1992 Sb., výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, popřípadě osvědčení o registraci v tomtéž oboru v případě osob usazených a hostujících ve smyslu § 7 písm. b) a části šesté zákona č. 360/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů pro:

a) jednu autorizovanou osobu, jejímž prostřednictvím dodavatel zabezpečuje odbornou způsobilost, tzn. osvědčení o autorizaci zodpovědného projektanta v oboru autorizovaný inženýr "pozemní stavby", nebo autorizovaný architekt v rozsahu oboru "architektura", nebo architekt s "autorizací se všeobecnou působností", jehož činnost bude mít zásadní význam pro realizaci veřejné zakázky, a jehož zkušenosti budou předmětem hodnocení dle článku IX. těchto zadávacích podmínek.
b) jednu autorizovanou osoba pro obor dopravní stavby bez specializace;
c) jednu autorizovanou osobu pro obor statika a dynamika staveb;

Dodavatel dále v nabídce uvede, zda tyto osoby jsou zaměstnanci dodavatele, nebo musí být doloženy příslušné doklady k plnění pomocí jiné osoby (poddodavatele).

3. TECHNICKÁ KVALIFIKACE PODLE § 79 ODST. 2 PÍSM. B) ZÁKONA

Splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel tak, že předloží:

seznam významných služeb poskytnutých za poslední 5 let před zahájením zadávacího řízení pro min 2 zakázky obdobného charakteru (tzn. projektová dokumentace v rozsahu ve stupních pro vydání územního rozhodnutí, pro vydání stavebního povolení a pro provádění stavby, která obsahovala všechny povinné náležitosti dle vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, v platném znění, jejímž předmětem byla novostavba nebo změna / rekonstrukce stavby občanského vybavení ve smyslu ust. § 6 odst. 1 vyhlášky č. 398/2009 Sb., o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb, a to – kryté sportovní objekty v minimální hodnotě dle rozpočtovaných nákladů stavby 50 mil. Kč bez DPH (z toho jedna stavba s tribunou minimálně pro 100 diváků).

Pro posouzení rozhodného období provádění nejvýznamnějších služeb je podstatný termín dokončení. V případě, že termín dokončení nebude spadat do rozhodného období, má se za to, že služba nebyla provedena v posledních 5ti letech.
Pokud z dokládaných osvědčení nebude jednoznačně patrné naplnění požadovaných parametrů, přiloží dodavatel k příslušnému osvědčení jiný doklad (smlouva, předávací protokol stavby, část projektové dokumentace apod.), v němž budou deklarovány požadované údaje.

Veřejné zakázky, které budou předloženy k prokázání splnění kvalifikace dle tohoto bodu zadávacích podmínek, nebudou současně předmětem hodnocení, tzn., že dodavatel předloží zvlášť seznam referenčních zakázek dle tohoto bodu k prokázání splnění kvalifikace a zvlášť seznam referenčních zakázek dle článku IX. zadávacích podmínek. Bude-li i přes výše uvedené v seznamu zakázek určených k hodnocení uvedena referenční zakázka, kterou bude současně prokázána kvalifikace, nebude tato referenční zakázka v hodnocení zohledněna.


DALŠÍ ZPŮSOBY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE

Dodavatel může doložit i jiná oprávnění, opravňující jej k plnění veřejné zakázky v plném rozsahu, případně výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo Systému certifikovaných dodavatelů. Dodavatel může podle § 86 odst. 2 zákona nahradit zadavatelem požadované doklady čestným prohlášením (příloha č.4) nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky.
V případě prokazování části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby je dodavatel
v souladu s ust. § 83 zákona povinen zadavateli předložit doklady uvedené v § 83 odst. 1 zákona. tj:
a) doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle ust. § 77 odst. 1 zákona (touto) jinou osobou,
b) doklady prokazující splnění části kvalifikace (touto) jinou osobou,
c) doklady prokazující splnění základní způsobilosti podle ust. § 74 zákona (touto) jinou osobou,
d) písemný závazek této jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém (tato) jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.
Požadavek podle výše uvedeného odstavce písm. d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady podle § 79 odst. 2 písm. a) nebo d) zákona vztahující se k takové osobě musí dokument podle výše uvedeného odstavce písm. d) obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona a profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 zákona musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona a profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 zákona musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.
Před uzavřením smlouvy vybraný dodavatel předloží originály nebo ověřené kopie dokladů o kvalifikaci.
IX. ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK
Nabídky budou hodnoceny z hlediska ekonomické výhodnosti nabídky, dle následujících dílčích kritérií.
Dílčí hodnotící kritéria:
Název kritéria váha v %
Nabídková cena 80
Zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky 20

Kritérium č. 1:
Nabídková cena
Hodnocena bude výše nabídkové ceny uvedená uchazečem v návrhu smlouvy, a to cena celkem bez DPH.
Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu kritéria a hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.
Kritérium č. 2:
Zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky
V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria budou hodnoceny zkušenosti hlavního projektanta, jehož činnost bude mít zásadní význam pro realizaci veřejné zakázky, tzn. zkušenosti autorizované osoby, jejímž prostřednictvím dodavatel prokazuje kvalifikaci dle čl. VIII zadávacích podmínek - autorizovaný inženýr v oboru "pozemní stavby", nebo autorizovaný architekt v rozsahu oboru "architektura", nebo architekt s "autorizací se všeobecnou působností";
Zkušenosti osoby, podílející se na plnění veřejné zakázky budou hodnoceny prostřednictvím počtu realizovaných zakázek (tzn. již ukončených), jejichž předmětem bylo:
- zpracování nebo vedení řádně vypracované projektové dokumentace ve stupni pro provádění stavby (DPS), jejímž předmětem byla novostavba nebo rekonstrukce objektu občanské vybavení pro sport a současně se jednalo o krytou stavbu, tzn. krytou samostatnou sportovní stavbu, anebo stavbu v rámci školského objektu pro sport (rekonstrukci, novostavbu např. formou přístavby, nástavby tělocvičny) tzn., naplní definici stavby občanského vybavení pro sport ve smyslu ust. § 6 odst. 1 písm. e), anebo písm. f) vyhlášky č. 398/2009 Sb., o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb.
Množství zkušeností bude podrobněji uvedeno v Seznamu zkušeností hlavního projektanta dodavatele pro účely hodnocení. Účastník uvede v Seznamu zkušenosti osoby hlavního projektanta, v němž budou uvedeny referenční zakázky splňující uvedené podmínky.
Seznam bude obsahovat:
a. název zakázky
b. identifikační údaje objednatele vč. uvedení kontaktní osoby (tel. a e-mail)
c. termín realizace zakázky,
d. rozsah plnění provedeného v rámci zakázky stupeň DPS
e. investiční náklady dle projektové dokumentace
Hodnocení proběhne tak, že zadavatel přiřadí za každou referenční zakázku, splňující výše stanovené požadavky, tj. zpracování projektové dokumentace ve stupni pro provádění stavby (DPS), které zpracoval hlavní projektant nebo vedl jejich řádné vypracování, 1 bod. Zadavatel bude hodnotit maximálně 5 referenčních osvědčení hlavního projektanta, tzn., že v rámci tohoto kritéria lze dosáhnout za 5 doložených zkušeností maximálně 5 bodů při doložení projektovaných staveb ve stupni DPS a splňují kritéria shora uvedená, tj. jedná se o stavby občanské vybavenosti - kryté sportovní objekty s projektovanými investičními náklady min. 40 mil. Kč bez DPH/projektovaná stavba.
(Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru bodové hodnoty hodnocené nabídky k bodové hodnotě nejvhodnější nabídky. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka, které zadavatel přiřadí nejvyšší počet bodů.

Celkové bodové ohodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty za obě dílčí kritéria.
Na základě celkového bodového ohodnocení stanoví zadavatel výsledné pořadí nabídek. Bodové ohodnocení bude zadavatel ve všech případech zaokrouhlovat vždy na 2 desetinná místa.
X. POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY
Nabídka bude předložena v českém jazyce; výjimku z českého jazyka tvoří zejména odborné názvy, údaje – obchodní označení výrobků, apod.
Uchazeč použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech tohoto článku Zadávací dokumentace.

a) základní údaje o nabídce - účastník použije přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace
b) vyplněný návrh smlouvy. Závazné požadavky na obsah smlouvy jsou přílohou č. 1 těchto zadávacích podmínek, změna návrhu smlouvy dle přílohy č. 1 této zadávací dokumentace se nepřipouští, dodavatel pouze doplní své identifikační údaje v záhlaví smlouvy, výši ceny za dílo, kontaktní údaje pro účely reklamací. Smlouva nepodléhá režimu obchodního tajemství podle ust § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;
c) doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace;
d) doklad o poskytnutí jistoty;
e) čestné prohlášení ke střetu zájmů
Elektronická nabídka bude předložena v následujících formátech: *.pdf, *.doc, *.xls, *.jpg – do elektronického nástroje E-ZAK mohou být data zkomprimována = formát*.zip nebo *.rar.
XI. ZADÁVACÍ LHŮTA
V souladu s ust. § 40 zákona zadavatel stanovuje lhůtu, po kterou účastníci zadávacího řízení nesmí ze zadávacího řízení odstoupit, v délce 120 kalendářních dnů. Počátkem zadávací lhůty je konec lhůty pro podání nabídek.
XII. DALŠÍ PODMÍNKY A POŽADAVKY ZADAVATELE
1. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.
2. Předpokládaná hodnota této veřejné zakázky: 3.000.000.- Kč bez DPH.
3. Zadavatel si od vybraného dodavatele vyžádá předložení originálů dokladů o kvalifikaci, pokud nebudou v této podobě v zadávacím řízení předloženy dobrovolně, a to v elektronické podobě. V případě potvrzení vydávaných orgánem státní správy se může jednat například o potvrzení, které bude elektronicky podepsáno a zasláno tímto orgánem do datové schránky dodavatele (v takovém případě postačí předložení/přeposlání pouze tohoto elektronicky podepsaného souboru) či se může jednat o původní listinný originál dokladu, který byl prostřednictvím autorizované konverze převeden do elektronické podoby (například na některém z pracovišť Czech POINT) a přeposlán dodavatelem prostřednictvím EZAK, datové schránky zadavateli.
Za originál v elektronické podobě se nepovažuje prostý sken dokladu vydávaného orgánem státní správy; prostý sken takového dokladu představuje prostou elektronickou kopii.
4. U vybraného dodavatele, který je právnickou osobou, zadavatel zjistí údaje o jeho skutečném majiteli dle ustanovení § 122 odst. 4 ZZVZ. Nebude-li možné údaje o skutečném majiteli zjistit, bude vybraný dodavatel vyzván dle ust. § 122 odst. 5 ZZVZ k předložení:
a) výpisu z evidence obdobné evidenci údajů o skutečných majitelích nebo
b) ke sdělení identifikačních údajů všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem a
k předložení dokladů, z nichž vyplývá vztah všech osob - skutečných majitelů k dodavateli; těmito doklady jsou zejména
1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
2. seznam akcionářů,
3. rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,
4. společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.
5. Náklady spojené se svou účastí v zadávacím řízení nese účastník.


ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
6. Zadavatel má v souvislosti s realizací zadávacího řízení dle ZZVZ postavení správce osobních údajů a za tímto účelem informuje potenciální dodavatele ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“), že:
a) je oprávněn v rámci zadávacího řízení zpracovávat osobní údaje dodavatelů a jejich poddodavatelů (z řad fyzických osob podnikajících), členů statutárních orgánů a kontaktních osob dodavatelů a jejich poddodavatelů, osob, prostřednictvím kterých je dodavatelem prokazována kvalifikace, členů realizačního týmu dodavatele a skutečných majitelů dodavatele;
b) zpracovává osobní údaje pouze v rozsahu nezbytném pro realizaci zadávacího řízení a pouze po dobu stanovenou právními předpisy, zejména ZZVZ. Subjekty údajů jsou oprávněny uplatňovat jejich práva dle čl. 13 až 22 GDPR v písemné formě na adrese sídla zadavatele.
7. Zadavatel si dle § 53 odst. 5 zákona vyhrazuje možnost uveřejnit oznámení o vyloučení účastníka zadávacího řízení nebo oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele.
8. Nabídky se podávají elektronicky.
Elektronická forma:
Veškeré elektronické nabídky v rámci této veřejné zakázky je účastník povinen zaslat prostřednictvím elektronického nástroje EZAK. Zadavatel není provozovatelem tohoto elektronického nástroje, ale je pouze uživatelem. Veškeré informace týkající se postupu odesílání nabídek jsou podrobně popsány v „uživatelské příručce“ volně dostupné v systému EZAK (viz https://www.zakazkyfm.cz/manual_2/ezak-manual-dodavatele-pdf).
Účastník vloží svou nabídku do prostředí systému EZAK před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Elektronická nabídka bude předložena v následujících formátech: *.pdf, *.doc, *.xls, *.jpg – do elektronického nástroje E-ZAK mohou být data zkomprimována = formát*.zip nebo *.rar.

XIII. LHŮTA PRO DORUČENÍ NABÍDEK
Lhůta pro podání nabídek končí 22. 11. 2019 v 9:00 hod.

PŘÍLOHY
1. Návrh smlouvy o dílo
2. Základní údaje o nabídce
3. Katastrální snímek





ZADÁVACÍ PODMÍNKY
k veřejné zakázce zadávané dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
Základní údaje o zadavateli
Název zadavatele Statutární město Frýdek-Místek
IČO zadavatele 00296643
Kontaktní adresa zadavatele Frýdek-Místek, Radniční 1148, PSČ 738 22
Jednající/zástupce Mgr. Roman Šebesta, vedoucí OZVZ
Kontaktní osoba zadavatele Ing. Simona Čechová
Telefon, fax 558 609 265, 558 609 166
E-mail
cechova.simona@frydekmistek.cz

Adresa profilu zadavatele
https://www.zakazkyfm.cz/profile_display_2.htm

Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky Zpracování PD – ZŠ F-M, J. Čapka 2555 – tělocvična II.
Číslo veřejné zakázky P19V00000161
Předmět veřejné zakázky služby
Kategorie dle předp. hodnoty podlimitní
Druh zadávacího řízení zjednodušené podlimitní řízení




I. VYMEZENÍ PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování jednotlivých stupňů projektové dokumentace, a to studie, projektové dokumentace pro vydání společného povolení (dokumentace pro společné územní rozhodnutí a stavební povolení) a dokumentace pro provádění stavby (DPS), s názvem „ZŠ F-M, J. Čapka 2555 – tělocvična“, to vše v podrobnostech obsažených v návrhu smlouvy.
Záměrem je novostavba tělocvičny u 2. Základní školy na ulici Jana Čapka č. p. 2555, a to v části ze strany ulice j. Božana, která bude propojena nově zbudovaným spojovacím krčkem se stávajícím objektem základní školy. Novostavbou tělocvičny nebudou omezeny vstupy do stávající tělocvičny. Součástí záměru je i úprava stávajícího sociálního zázemí stávající tělocvičny.

Dokumentaci DPS zhotovitel dopracuje včetně projektu interiérového vybavení vč. vizualizace interiérů.

Součástí veřejné zakázky je výkon inženýrských činností tj. zejména pro vydání společného povolení, dále výkon autorského dozoru a činnost koordinátora BOZP v přípravné fázi a hluková studie. Dále provedení potřebných průzkumů, a to zejména stavebnětechnického průzkumu, průzkumné práce výškopisné a polohopisné zaměření, geologický průzkum, hydrogeologický průzkum, radonový průzkum, prověření stávající vegetace v řešeném území, ornitologický průzkum.

Dále bude součástí projektové dokumentace i průkaz energetické náročnosti budov a požárně bezpečnostní řešení stavby.
II. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ
Účastníci mohou učinit prohlídku místa plnění zakázky nezávisle na zadavateli, jelikož se jedná o veřejně přístupná místa.
III. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY
Zahájení plnění: ihned po nabytí účinnosti SOD
Dílčí termíny:

a) STUDIE do 3 měsíců, včetně vyhodnocení průzkumů od nabytí účinnosti smlouvy o dílo;
b) Dokumentace pro společné územní a stavební řízení včetně podání žádosti o společné povolení do 6 měsíců od písemné výzvy učiněné objednatelem;
c) DPS do 3 měsíců od písemné výzvy učiněné objednatelem, nejdříve od zahájení stavebního řízení.

IV. POŽADAVEK NA POSKYTNUTÍ JISTOTY
V souladu s ust. § 41 zákona zadavatel požaduje, aby účastník zadávacího řízení poskytl ve lhůtě pro podání nabídek jistotu ve výši 50 000,- Kč.
JISTOTA POSKYTNUTÁ FORMOU SLOŽENÍ PENĚŽNÍ ČÁSTKY
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet č. 6015-928781/0100 vedený u Komerční banky, a.s., pobočka Frýdek-Místek, pod variabilním symbolem 3240083. Do účelu platby uchazeč uvede text „Jistota“ a IČ uchazeče a zkrácené číslo VZ ve formátu P19V161. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele v den předcházející dni otevírání obálek, nejpozději však ve lhůtě pro podání nabídek. Uchazeč uvede bankovní spojení a číslo účtu, na které má být jistota formou peněžní částky vrácena.
JISTOTA POSKYTNUTÁ FORMOU BANKOVNÍ ZÁRUKY NEBO POJIŠTĚNÍ ZÁRUKY
Má-li být jistota poskytnuta formou bankovní záruky nebo pojištění záruky, je uchazeč povinen zajistit její platnost po celou dobu zadávací lhůty podle § 40 zákona. Má-li být jistota poskytnuta formou pojištění záruky, pojistná smlouva musí být uzavřena tak, že pojištěným je uchazeč a oprávněnou osobou, která má právo na pojistné plnění, je zadavatel. Pojistitel vydá pojištěnému písemné prohlášení obsahující závazek vyplatit zadavateli za podmínek stanovených v § 41 odst. 8 zákona pojistné plnění.
DOKLAD O POSKYTNUTÍ JISTOTY FORMOU BANKOVNÍ ZÁRUKY NEBO POJIŠTĚNÍ ZÁRUKY
V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí nabídka uchazeče obsahovat originál dokladu o poskytnutí jistoty formou bankovní záruky. Zadavatel v zájmu archivace kompletní nabídky požaduje, aby dodavatel do své nabídky kromě originálu dokladu o poskytnutí jistoty, vložené v nabídce vyjímatelným způsobem, vložil ověřenou kopii záruční listiny, která bude uložena v nabídce za originálem dokladu záruční listiny.
Účastník zadávacího řízení prokáže v nabídce poskytnutí jistoty:
a) sdělením údajů o provedené platbě zadavateli, jde-li o peněžní jistotu;
b) předložením originálu záruční listiny obsahující závazek vyplatit zadavateli za podmínek stanovených v ust. § 41 odst. 8 zákona jistotu, jde-li o bankovní záruku;
c) předložením písemného prohlášení pojistitele obsahující závazek vyplatit zadavateli za podmínek stanovených v ust. § 41 odst. 8 zákona jistotu, jde-li o pojištění záruky.
V. POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celé plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena bez DPH bude cenou nejvýše přípustnou.

Jednotková cena za 1h v Kč bez DPH počet jednotek Kč bez DPH DPH % Kč včetně DPH
Vyhotovení STUDIE v požadovaných variantách 0,00 0,00 0,00
Stavebně technický průzkum a dokumentace stávajícího stavu k novostavbě tělocvičny přilehlých částí stávající školy (součást STUDIE) 0,00 0,00 0,00
Průzkumné práce, výškopisné a polohopisné zaměření, geologický průzkum, hydrogeologický průzkum, radonový průzkum (součást STUDIE) 0,00 0,00 0,00
Prověření stávající vegetace v řešeném území, ornitologický průzkum (součást dokumentace pro společné územní a stavební řízení) 0,00 0,00 0,00
Dokumentace pro společné územní a stavební řízení, včetně inženýrské činnosti 0,00 0,00 0,00
Hluková studie (součást dokumentace pro společné územní a stavební řízení) 0,00 0,00 0,00
Plán BOZP (součást dokumentace pro společné územní a stavební řízení) 0,00 0,00 0,00
PENB(součást dokumentace pro společné územní a stavební řízení) 0,00 0,00 0,00
Dokumentace DPS vč. interiéru 0,00 0,00 0,00
Autorský dozor 0,00 300 0,00 0,00 0,00
Cena celkem 0,00 0,00 0,00

Max. finanční náklady na realizaci nesmí překročit 80 mil. Kč bez DPH; za tím účelem je dodavatel povinen v rámci projekční činnosti zvažovat technická řešení, včetně materiálového složení, jež jsou dostupná a odpovídají uvedeným zvažovaným investičním nákladům; v podrobnostech návrh smlouvy o dílo.

VI. PODMÍNKY, PŘI JEJICHŽ SPLNĚNÍ JE MOŽNO PŘEKROČIT VÝŠI NABÍDKOVÉ CENY
Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny, vyjma změny sazeb DPH.
VII. OBCHODNÍ PODMÍNKY, VČ. PLATEBNÍCH PODMÍNEK
Obchodní podmínky jsou obsahem závazného textu smlouvy na plnění veřejné zakázky a jsou uvedeny v příloze 1. této Zadávací dokumentace – Návrh smlouvy.
VIII. DOKLADY PRO SPLNĚNÍ KVALIFIKACE
Podmínky kvalifikace stanovené zadavatelem řádně splní dodavatel, který prokáže splnění:
• základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 a 2 zákona
• profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a) a písm. c) zákona
• technické kvalifikace podle § 79 odst. 2, písm. b) zákona


1. ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST PODLE § 74 ODST 1 a 2 ZÁKONA
Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel tak, že předloží:
• výpis z evidence Rejstříku trestů [§ 74 odstavec 1 písm. a],
• potvrzení příslušného finančního úřadu [§ 74 odstavec 1 písm. b],
• čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani [§ 74 odstavec 1 písm. b],
• čestného prohlášení ve vztahu k [§ 74 odstavec 1 písm. c],
• potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení [§ 74 odstavec 1 písm. d],
• výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení
v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán [§ 74 odstavec 1 písm. e],

2. PROFESNÍ ZPŮSOBILOST PODLE § 77 ODST. 1 A ODST. 2 PÍSM. A) A PÍSM. C) ZÁKONA

Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel tak, že předloží:

• kopii výpisu z obchodního rejstříku či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje - § 77 odst. 1 zákona,
dále zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil kopii dokladu, že je
• oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (Projektová činnost ve výstavbě), pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují; jedná se o příslušné živnostenské oprávnění či licenci - § 77 odst. 2 písm. a) zákona
dále zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil kopii
• předložením dokladu dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona osvědčení o autorizaci dle zákona č. 360/1992 Sb., výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, popřípadě osvědčení o registraci v tomtéž oboru v případě osob usazených a hostujících ve smyslu § 7 písm. b) a části šesté zákona č. 360/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů pro:

a) jednu autorizovanou osobu, jejímž prostřednictvím dodavatel zabezpečuje odbornou způsobilost, tzn. osvědčení o autorizaci zodpovědného projektanta v oboru autorizovaný inženýr "pozemní stavby", nebo autorizovaný architekt v rozsahu oboru "architektura", nebo architekt s "autorizací se všeobecnou působností", jehož činnost bude mít zásadní význam pro realizaci veřejné zakázky, a jehož zkušenosti budou předmětem hodnocení dle článku IX. těchto zadávacích podmínek.
b) jednu autorizovanou osoba pro obor dopravní stavby bez specializace;
c) jednu autorizovanou osobu pro obor statika a dynamika staveb;

Dodavatel dále v nabídce uvede, zda tyto osoby jsou zaměstnanci dodavatele, nebo musí být doloženy příslušné doklady k plnění pomocí jiné osoby (poddodavatele).

3. TECHNICKÁ KVALIFIKACE PODLE § 79 ODST. 2 PÍSM. B) ZÁKONA

Splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel tak, že předloží:

seznam významných služeb poskytnutých za poslední 5 let před zahájením zadávacího řízení pro min 2 zakázky obdobného charakteru (tzn. projektová dokumentace v rozsahu ve stupních pro vydání územního rozhodnutí, pro vydání stavebního povolení a pro provádění stavby, která obsahovala všechny povinné náležitosti dle vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, v platném znění, jejímž předmětem byla novostavba nebo změna / rekonstrukce stavby občanského vybavení ve smyslu ust. § 6 odst. 1 vyhlášky č. 398/2009 Sb., o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb, a to – kryté sportovní objekty v minimální hodnotě dle rozpočtovaných nákladů stavby 50 mil. Kč bez DPH (z toho jedna stavba s tribunou minimálně pro 100 diváků).

Pro posouzení rozhodného období provádění nejvýznamnějších služeb je podstatný termín dokončení. V případě, že termín dokončení nebude spadat do rozhodného období, má se za to, že služba nebyla provedena v posledních 5ti letech.
Pokud z dokládaných osvědčení nebude jednoznačně patrné naplnění požadovaných parametrů, přiloží dodavatel k příslušnému osvědčení jiný doklad (smlouva, předávací protokol stavby, část projektové dokumentace apod.), v němž budou deklarovány požadované údaje.

Veřejné zakázky, které budou předloženy k prokázání splnění kvalifikace dle tohoto bodu zadávacích podmínek, nebudou současně předmětem hodnocení, tzn., že dodavatel předloží zvlášť seznam referenčních zakázek dle tohoto bodu k prokázání splnění kvalifikace a zvlášť seznam referenčních zakázek dle článku IX. zadávacích podmínek. Bude-li i přes výše uvedené v seznamu zakázek určených k hodnocení uvedena referenční zakázka, kterou bude současně prokázána kvalifikace, nebude tato referenční zakázka v hodnocení zohledněna.


DALŠÍ ZPŮSOBY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE

Dodavatel může doložit i jiná oprávnění, opravňující jej k plnění veřejné zakázky v plném rozsahu, případně výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo Systému certifikovaných dodavatelů. Dodavatel může podle § 86 odst. 2 zákona nahradit zadavatelem požadované doklady čestným prohlášením (příloha č.4) nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky.
V případě prokazování části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby je dodavatel
v souladu s ust. § 83 zákona povinen zadavateli předložit doklady uvedené v § 83 odst. 1 zákona. tj:
a) doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle ust. § 77 odst. 1 zákona (touto) jinou osobou,
b) doklady prokazující splnění části kvalifikace (touto) jinou osobou,
c) doklady prokazující splnění základní způsobilosti podle ust. § 74 zákona (touto) jinou osobou,
d) písemný závazek této jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém (tato) jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.
Požadavek podle výše uvedeného odstavce písm. d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady podle § 79 odst. 2 písm. a) nebo d) zákona vztahující se k takové osobě musí dokument podle výše uvedeného odstavce písm. d) obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona a profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 zákona musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona a profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 zákona musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.
Před uzavřením smlouvy vybraný dodavatel předloží originály nebo ověřené kopie dokladů o kvalifikaci.
IX. ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK
Nabídky budou hodnoceny z hlediska ekonomické výhodnosti nabídky, dle následujících dílčích kritérií.
Dílčí hodnotící kritéria:
Název kritéria váha v %
Nabídková cena 80
Zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky 20

Kritérium č. 1:
Nabídková cena
Hodnocena bude výše nabídkové ceny uvedená uchazečem v návrhu smlouvy, a to cena celkem bez DPH.
Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu kritéria a hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.
Kritérium č. 2:
Zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky
V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria budou hodnoceny zkušenosti hlavního projektanta, jehož činnost bude mít zásadní význam pro realizaci veřejné zakázky, tzn. zkušenosti autorizované osoby, jejímž prostřednictvím dodavatel prokazuje kvalifikaci dle čl. VIII zadávacích podmínek - autorizovaný inženýr v oboru "pozemní stavby", nebo autorizovaný architekt v rozsahu oboru "architektura", nebo architekt s "autorizací se všeobecnou působností";
Zkušenosti osoby, podílející se na plnění veřejné zakázky budou hodnoceny prostřednictvím počtu realizovaných zakázek (tzn. již ukončených), jejichž předmětem bylo:
- zpracování nebo vedení řádně vypracované projektové dokumentace ve stupni pro provádění stavby (DPS), jejímž předmětem byla novostavba nebo rekonstrukce objektu občanské vybavení pro sport a současně se jednalo o krytou stavbu, tzn. krytou samostatnou sportovní stavbu, anebo stavbu v rámci školského objektu pro sport (rekonstrukci, novostavbu např. formou přístavby, nástavby tělocvičny) tzn., naplní definici stavby občanského vybavení pro sport ve smyslu ust. § 6 odst. 1 písm. e), anebo písm. f) vyhlášky č. 398/2009 Sb., o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb.
Množství zkušeností bude podrobněji uvedeno v Seznamu zkušeností hlavního projektanta dodavatele pro účely hodnocení. Účastník uvede v Seznamu zkušenosti osoby hlavního projektanta, v němž budou uvedeny referenční zakázky splňující uvedené podmínky.
Seznam bude obsahovat:
a. název zakázky
b. identifikační údaje objednatele vč. uvedení kontaktní osoby (tel. a e-mail)
c. termín realizace zakázky,
d. rozsah plnění provedeného v rámci zakázky stupeň DPS
e. investiční náklady dle projektové dokumentace
Hodnocení proběhne tak, že zadavatel přiřadí za každou referenční zakázku, splňující výše stanovené požadavky, tj. zpracování projektové dokumentace ve stupni pro provádění stavby (DPS), které zpracoval hlavní projektant nebo vedl jejich řádné vypracování, 1 bod. Zadavatel bude hodnotit maximálně 5 referenčních osvědčení hlavního projektanta, tzn., že v rámci tohoto kritéria lze dosáhnout za 5 doložených zkušeností maximálně 5 bodů při doložení projektovaných staveb ve stupni DPS a splňují kritéria shora uvedená, tj. jedná se o stavby občanské vybavenosti - kryté sportovní objekty s projektovanými investičními náklady min. 40 mil. Kč bez DPH/projektovaná stavba.
(Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru bodové hodnoty hodnocené nabídky k bodové hodnotě nejvhodnější nabídky. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka, které zadavatel přiřadí nejvyšší počet bodů.

Celkové bodové ohodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty za obě dílčí kritéria.
Na základě celkového bodového ohodnocení stanoví zadavatel výsledné pořadí nabídek. Bodové ohodnocení bude zadavatel ve všech případech zaokrouhlovat vždy na 2 desetinná místa.
X. POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY
Nabídka bude předložena v českém jazyce; výjimku z českého jazyka tvoří zejména odborné názvy, údaje – obchodní označení výrobků, apod.
Uchazeč použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech tohoto článku Zadávací dokumentace.

a) základní údaje o nabídce - účastník použije přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace
b) vyplněný návrh smlouvy. Závazné požadavky na obsah smlouvy jsou přílohou č. 1 těchto zadávacích podmínek, změna návrhu smlouvy dle přílohy č. 1 této zadávací dokumentace se nepřipouští, dodavatel pouze doplní své identifikační údaje v záhlaví smlouvy, výši ceny za dílo, kontaktní údaje pro účely reklamací. Smlouva nepodléhá režimu obchodního tajemství podle ust § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;
c) doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace;
d) doklad o poskytnutí jistoty;
e) čestné prohlášení ke střetu zájmů
Elektronická nabídka bude předložena v následujících formátech: *.pdf, *.doc, *.xls, *.jpg – do elektronického nástroje E-ZAK mohou být data zkomprimována = formát*.zip nebo *.rar.
XI. ZADÁVACÍ LHŮTA
V souladu s ust. § 40 zákona zadavatel stanovuje lhůtu, po kterou účastníci zadávacího řízení nesmí ze zadávacího řízení odstoupit, v délce 120 kalendářních dnů. Počátkem zadávací lhůty je konec lhůty pro podání nabídek.
XII. DALŠÍ PODMÍNKY A POŽADAVKY ZADAVATELE
1. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.
2. Předpokládaná hodnota této veřejné zakázky: 3.000.000.- Kč bez DPH.
3. Zadavatel si od vybraného dodavatele vyžádá předložení originálů dokladů o kvalifikaci, pokud nebudou v této podobě v zadávacím řízení předloženy dobrovolně, a to v elektronické podobě. V případě potvrzení vydávaných orgánem státní správy se může jednat například o potvrzení, které bude elektronicky podepsáno a zasláno tímto orgánem do datové schránky dodavatele (v takovém případě postačí předložení/přeposlání pouze tohoto elektronicky podepsaného souboru) či se může jednat o původní listinný originál dokladu, který byl prostřednictvím autorizované konverze převeden do elektronické podoby (například na některém z pracovišť Czech POINT) a přeposlán dodavatelem prostřednictvím EZAK, datové schránky zadavateli.
Za originál v elektronické podobě se nepovažuje prostý sken dokladu vydávaného orgánem státní správy; prostý sken takového dokladu představuje prostou elektronickou kopii.
4. U vybraného dodavatele, který je právnickou osobou, zadavatel zjistí údaje o jeho skutečném majiteli dle ustanovení § 122 odst. 4 ZZVZ. Nebude-li možné údaje o skutečném majiteli zjistit, bude vybraný dodavatel vyzván dle ust. § 122 odst. 5 ZZVZ k předložení:
a) výpisu z evidence obdobné evidenci údajů o skutečných majitelích nebo
b) ke sdělení identifikačních údajů všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem a
k předložení dokladů, z nichž vyplývá vztah všech osob - skutečných majitelů k dodavateli; těmito doklady jsou zejména
1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
2. seznam akcionářů,
3. rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,
4. společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.
5. Náklady spojené se svou účastí v zadávacím řízení nese účastník.


ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
6. Zadavatel má v souvislosti s realizací zadávacího řízení dle ZZVZ postavení správce osobních údajů a za tímto účelem informuje potenciální dodavatele ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“), že:
a) je oprávněn v rámci zadávacího řízení zpracovávat osobní údaje dodavatelů a jejich poddodavatelů (z řad fyzických osob podnikajících), členů statutárních orgánů a kontaktních osob dodavatelů a jejich poddodavatelů, osob, prostřednictvím kterých je dodavatelem prokazována kvalifikace, členů realizačního týmu dodavatele a skutečných majitelů dodavatele;
b) zpracovává osobní údaje pouze v rozsahu nezbytném pro realizaci zadávacího řízení a pouze po dobu stanovenou právními předpisy, zejména ZZVZ. Subjekty údajů jsou oprávněny uplatňovat jejich práva dle čl. 13 až 22 GDPR v písemné formě na adrese sídla zadavatele.
7. Zadavatel si dle § 53 odst. 5 zákona vyhrazuje možnost uveřejnit oznámení o vyloučení účastníka zadávacího řízení nebo oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele.
8. Nabídky se podávají elektronicky.
Elektronická forma:
Veškeré elektronické nabídky v rámci této veřejné zakázky je účastník povinen zaslat prostřednictvím elektronického nástroje EZAK. Zadavatel není provozovatelem tohoto elektronického nástroje, ale je pouze uživatelem. Veškeré informace týkající se postupu odesílání nabídek jsou podrobně popsány v „uživatelské příručce“ volně dostupné v systému EZAK (viz https://www.zakazkyfm.cz/manual_2/ezak-manual-dodavatele-pdf).
Účastník vloží svou nabídku do prostředí systému EZAK před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Elektronická nabídka bude předložena v následujících formátech: *.pdf, *.doc, *.xls, *.jpg – do elektronického nástroje E-ZAK mohou být data zkomprimována = formát*.zip nebo *.rar.

XIII. LHŮTA PRO DORUČENÍ NABÍDEK
Lhůta pro podání nabídek končí 22. 11. 2019 v 9:00 hod.

PŘÍLOHY
1. Návrh smlouvy o dílo
2. Základní údaje o nabídce
3. Katastrální snímek





Vysvětlení ZD č. 2


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 2.pdf (200.44 KB)