Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zpracování PD - Řešení pohybů chodců a cyklistů na křižovatce ulic Hlavní - ul. 8. pěšího pluku, k.ú. Místek
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro vydání územního rozhodnutí, stavebního povolení a dokumentace pro provedení stavby s názvem „Řešení pohybu chodců a cyklistů na křižovatce ulic Hlavní – ul. 8.pěšího pluku, k.ú. Místek“.
Součástí stavby je výstavba SSZ křižovatky, doplnění přechodů pro chodce a provedení nezbytných stavebních úprav, vč. provedení diagnostiky vozovky v řešeném úseku silnice I/48 (za předpokladu, že provedení diagnostiky vozovky bude požadováno správcem dané komunikace).
Jedná se o křižovatku silnice I/48 ul. Hlavní a místní komunikace ul. 8. pěšího pluku v k.ú. Místek. Výstavbou SSZ, řešením pohybů chodců a cyklistů a provedením nezbytných stavebních úprav se vyřeší bezpečný pohyb chodců a cyklistů na této křižovatce, dojde ke zklidnění dopravy a zároveň bude umožněno levé odbočení z ul. 8. pěšího pluku (směr Frýdek) a levé odbočení z ul. Hlavní na ul. 8. pěší pluk. Výstavbou SSZ vznikne dynamicky řízená styková křižovatka, která bude „komunikovat“ se stávajícím dispečinkem umístěným na TS a.s. Frýdek-Místek.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
nebo písemně prostřednictvím podatelny MMFM, Radniční 1148, Frýdek-Místek
Kontakt: Ing. Simona Čechová
tel: 558 609 265
e-mail: cechova.simona@frydekmistek.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 17.04.2023 09:00
Datum zahájení: 04.04.2023 09:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: