Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Výběr dodavatele služeb pojišťovacího makléře
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Makléř bude poskytovat zejména níže uvedené služby:

a) Oblast správy pojistných smluv
b) Oblast likvidace pojistných událostí
c) Oblast poradenství v pojišťovnictví
d) Oblast rizikového managementu

Cílem této zakázky je zajistit služby pojišťovacího makléře za podmínek stanovených v zákoně č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o pojištění“) a naplnit níže uvedené projektové cíle:

a) získání plné kontroly nad pojistitelnými riziky a nalezení přiměřené hranice, do které má Klient financovat následky pojistitelného rizika z vlastních zdrojů, protože jde o následky vycházející z předvídatelných nahodilých událostí, jejichž výskyt lze s ohledem na dřívější zkušenost rozumně plánovat a které je rozumné financovat prostřednictvím pojištění, jakkoli je nelze s ohledem na jejich nahodilost přesně předpovědět. Při stanovení této hranice je třeba brát v potaz skutečnost, že Klient ani jeho příspěvkové organizace nemají dostatečně odborný personál, který by se mohl zabývat řešením následků pojistitelných rizik, které nejsou kryty pojištěním. Tuto agendu pojistných rizik tak převezme Makléř poskytující služby pojišťovacího zprostředkovatele;

b) získání služby v oblasti správy pojištění a spolupráce při vyřizování nároků na pojistné plnění tak, že je obsluhován Klient i jednotlivé příspěvkové organizace, že Makléř je schopen komunikovat a řešit relevantní záležitosti Klienta i jednotlivých příspěvkových organizací a je schopen informace o průběhu pojištění a pojistných událostech strukturovat podle jednotlivých příspěvkových organizací Klienta.

c) příprava podkladů k pojištění Makléřem tak, aby byly zpracovány co nejdříve a v co nejvyšší možné kvalitě a rozsahu.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
Kontakt: Ivo Sztwiertnia, 558 609 292, sztwiertnia.ivo@frydekmistek.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 29.01.2024 09:00
Datum zahájení: 19.12.2023 10:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: