Veřejná zakázka: Servisní a technická podpora produktů a služeb Microsoft 365

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 2030
Systémové číslo: P24V00000113
Datum zahájení: 08.08.2024
Nabídku podat do: 19.08.2024 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Servisní a technická podpora produktů a služeb Microsoft 365
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je závazek poskytovatele provádět pro objednavatele servisní a technickou podporu softwarových produktů a služeb Microsoft 365, která zahrnuje poradenské služby, konzultace, řešení technických problémů, instalaci, konfiguraci, školení a další práce spojené s provozováním těchto produktů a služeb (dále jen „podpora“ nebo „služby“). Dále pak závazek objednavatele za provedené služby platit čtvrtletně sjednanou cenu. Objednavatel aktuálně využívá produkty a služby Microsoft 365 – Exchange Online (v režimu hybrid s on premise Exchange), Teams, SharePoint.

Požadované služby se dělí na reaktivní a proaktivní podpory

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky